Politica calitatii
In Fluiten ,departamentul de productie este primul link din lantul commercial si nu ultimul.Cresterea cifrei nostre de afaceri este bazata pe clentii multumiti de produsele nostrea care cumpara iar si iar.Pentru a garanta o asemenea satisfacere efectuam numeroase verificari ale produselor pana cand sa ajunga la departamentul de livrare.Desfasuram intregul proces de productie dupa o politica de Calitate Absoluta, politica pe care o folosim de ani de zile.O astfel de politica are o tinta dubla in acelasi timp de crestere a increderii clientilor si de reducere a costurilor de productie.Daca livram un produs defect unui client,ne asumam riscul de a-l pierde.In acelasi timp,a da la rebut un produs defect inseamna o pierdere directa de materiale si de timp de lucru.Solutia – de departe cea mai economica- pe care noi am ales-o este Calitatea Absoluta.Costurile mai mari ale procesului tehnologic sunt generos remunerate de putinele refuzuri;si consecinta este o mai mare incredere pe piata.Din 1962 nu am pierdut absolut nici un client din cauza unei defectiuni la un anume produs.
Marketingul Calitatii Absolute
Calitatea pe care clientul o percepe folosind produsele si serviciile Fluiten trebuie intotdeauna sa corespunda asteptarilor;in timp ce satisfacem aceasta conditie nu numai ca nu ne vom pierde clientii dar vom castiga si noi clienti.Pe piata pe care o aprovizionam exista o mare circulatie a informatiei.Daca lucram asa cum trebuie cu un client nou dobandit A,mai devreme sau mai tarziu potentialul client B va fi informat si va deveni un nou cient de-al nostru.In compania noastra departamentul de Post-Vanzari lucreaza sincronizat cu personalul nostru de la vanzari pentru un scop precis – o noua vanzare sa nu o afecteze pe precedenta in procesul de derulare si sa nu cauzeze dificultati de orice fel.Daca din intamplare intarziem cu livrarea pieselor de schimb sau cu o livrare ,va asiguram ca urmatoarea va fi onorata la timp. |